Известие

Collapse
No announcement yet.

вилка за съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вилка за съединител

    Здравейте, колеги, молбата ми е да кажете къде мога да я намеря тази вилка, че много взе да яде съединители, пък сега е разглобена колата и направо да сменям и вилката, търсих по обичайните магазини, но отговора е "нямаме" и не мога да затворя колата а карам един утрепан opel и ми е мъка направо искам си мойта кола !!!
    145 1.6 boxer
    146ti

  • #2
    мисля че няма да намериш нова. виж за употребявана. на твоята какво и е. износена, пукната....
    виж си и аксиалния лагер дали е ок.
    точка

    Comment


    • #3
      не съм я гледал но симптомите са такива, след малко ще отида при майстора да видя има ли значение дали е износена или пукната а и не знам как изглежда здравата. проблема е че сменям съединители на 20-30к км а не купувам от евтините и карам нормално
      145 1.6 boxer
      146ti

      Comment


      • #4
        ами по принцип ако има проблем с вилката, няма да ти отделя добре съединителя и ще ти влизат трудно скоростите. а тия съединители където ги сменяш, сигурен ли си че са износени. какъв точно е проблема с колата.
        точка

        Comment


        • #5
          Въпросните вилки се продават нови, но за нищо не стават. Аз лично наварявам старата, разпробивам и шлайфам където трябва и вилката става на 100% като нова.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            проблема в момента ,че е почти невъзможно да включиш първа или задна- след разглобяване се вижда, че ламелите на притискателя са изядени, а феродовия има доста живот и това за втори път, като пак казвам не купувам евтини съединители и другото е тракането когато не е натиснат съединителя, което изчезва след като натиснеш педала, със съединител на 2 седмици и на не повече от 300км почва да приритва. На bobi_33 ще кажа, че няма кой да ми навари вилката и съм принуден да търся нова иначе прочетох за идеята и може би не е лоша, за сега ще взема втора употреба "читава" според човека дето я продава пък ако се окаже, че не става ще му мисля. Като цяло проблема е споделен тук http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=62889
            145 1.6 boxer
            146ti

            Comment


            • #7
              смени си аксиалния лагер колега, не е и кой знае колко скъп. огледай вилката и ако има износвания, сцепвания,пуквания - намираш един заварчик /вече има и много с аргон/ и за десетина лева ще ти я направи като нова.
              точка

              Comment


              • #8
                Купил съм цял комплект съединител и взех вилка втора ръка но в много по-добро състояние от мойта. До сега винаги съм купувал нови комплекти съединител и винаги съм взимал и лагери, не знам какъв е проблема, но притискателния диск е на пастет а феродовия можеше да не го сменям, но все пак взех нов, та вече имам 3 феродови диска с доста хляб, ако някой нещо закъса да свирка каквото мога ще го подарявам пари за употребявани части не взимам. Преди 2 години смених скорости и тогавашния майстор си остави ръцете, възможно е това да е довело до проблема, щото сегашния майстор, който ми е и приятел каза, че е имало доста хлабави болтове и други връзки, т.е. онзи само е накичил чарколяка и ме е пуснал да си карам така. Даже тогава чисто нова предница се разтропа и като я вдигнах на крика съм стягал къде що има болтове, гайки и т.н по окачването. С две думи във Владая не спирайте и за кафе, камо ли за нещо по-сериозно!!!
                145 1.6 boxer
                146ti

                Comment


                • #9
                  а какви съединители слагаш.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    ЗА тия коли (особено боксерите) съществува само един вариант съединител - Valeo. В някои случаи върши работа и AP, но той си е по лиценз пак на Valeo, а всичко друго си чист скрап или другояче казано пълен боклук.
                    Най-големият боклук е "Mek Arm".
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #11
                      точно валео слагам и аз, обаче да ви кажа и с новата вилка пак трака, а се надявах тракането да изчезне
                      145 1.6 boxer
                      146ti

                      Comment


                      • #12
                        аз когато отворих за смяна съединителя забелязах чер е износена осичката в която лагерува а не самата вилка
                        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от shagrath Покажи съобщение
                          точно валео слагам и аз, обаче да ви кажа и с новата вилка пак трака, а се надявах тракането да изчезне
                          Според мен колега след 3 прее..ни съединителя е крайно време да вземеш да си смениш майстора
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #14
                            както каза колегата, веднага сменяй майстора. виж в раздела със сервизите и си избери някой.
                            нещо зверски бърка при монтажа твоя майстор.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Важно е да се знае и друго нещо, ако моторът не работи относително равномерно, както и да е сложен съединител и вилка, винаги ще дрънчи помалко. Естествено това също трябва да го знае майстора. Ако има неравномерна работа, майстора би било нормално да се поинтересува откъде идва проблема и да го реши. Същото важи и за съединителя. Щом е вече 3-та смяна за толкова малко километри, значи въпросния майстор или е некадърен, или не ти слага истинските части, които ти е (уж) купил/си му купил.
                              Просто няма как да изкара толкова малко един читав съединител.
                              Аз например на едната 33-ка съм с АР вече близо 70 000км , педълът все още е много мек, съединителя отделя нормално, а 80% от километрите съм ги навъртял на градско.
                              Та колегата с проблема може сам да си прави изводите.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment

                              Working...
                              X